دانلود رایگان فیلم لاتاری با کیفیت بالا

لاتاری فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان، نویسندگی ابراهیم امینی و محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی محصول 1395 می باشد.این فیلم در سی و ششمین جشنواره فجر 1395 حضور داشت و نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره شد. در بخش جلوه های ویژه بصری امیرعلی و نوشین همدیگر را دوست دارند و می خواهند با هم ازدواج کنند، اما پدر نوشین مخالف است، خود نوشین دچار ورشکستگی بسیار جدی شده و خواستگار دیگری به نام نیما دارد، اما نیماوا می خواهد مدل شود تا بتواند از دختران مدل استفاده کند. . روز خود را معرفی می کند و پدر دختر نیز با کارنیما موافق است. حالا از آنجایی که آقا نیما پسر بزرگ خانواده حدود 300 میلیون تومان بدهی دارد، سردرد بزرگی پیش می آید و نوشین خودکشی می کند و امیرعلی با شنیدن این خبر به شدت دیوانه می شود و خیلی سریع دنبال حقیقت می رود. . او این کار را در دبی انجام داد، سپس تنها نبود و با یک مبارز قدیمی که اکنون مربی فوتبال است به دبی رفت. از او کمک بخواهید، اما باز هم به نتیجه مطلوب نمی رسند. آنها به دبی می روند تا سرنخی پیدا کنند که یک راننده تاکسی ایرانی که در آن کشور زندگی می کند واسطه قاچاقچی است. در همین حال حاج مرتضی مصمم است از او انتقام بگیرد و نمی گذارد کار تمام شود. امیرعلی و آقا موسی هم می فهمند که او فرزند وسط یک خلیفه است. و نوشین با او رابطه داشت و با او می خوابید. اینجاست که حاج موسی دیوانه وار به جستجوی او پرداخت و پس از یافتن او را کشت.

نقد و بررسی فیلم ایرانی دیدنی لاتاری:

آقای محمدحسین مهدویان همیشه در فیلم هایش خاص بوده که این هم یک عنصر است. خلاصه به شما بگویم که فیلم های این کارگردان بسیار حرفه ای است و همه در انجام کارشان واقعا حرفه ای هستند. یکی از کارهای دیگر حسین این است که دوربین شخصیت دارد. و این همیشه باعث جذابیت فیلم های او می شود. مهدویان برای فیلم لاتاری ریسک بسیار بالایی کرده است، واقعاً می توان گفت لاتاری در همه چیز بی تاثیر نبوده و کاملا منطقی بوده است. این کارگردان انگار فیلم خودش نیست و از بیرون به فیلمش نگاه می کند تا به موفقیت بزرگی دست یابد و این فیلم به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. الان به نظر من 2 تا فیلم قبلیش خیلی بهتر بود. این اثر دومین فیلم پرفروش غیر کمدی سینمای ایران و پربیننده ترین فیلم نوروزی 1396 است.

پس از انتشار بخت آزمایی و استقبال بی نظیر مردم از این فیلم که منجر به برگزاری چندین نمایش فوق العاده برای آن شد، بسیاری از کارشناسان و البته مخاطبان از شانس بالای فیلم برای دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از دید عموم خبر دادند. . فیلمی که به سختی ساخته شد اما چون حرف دل است، دلم را هم گرفت. محمدحسین مهدویان برای مردم فیلم ساخت و بدون عبارات معمول حرف هایش را منطقی و به دور از شعارزدگی می گوید. جشنواره، مردم پیام قرعه کشی را دریافت می کنند، یا تغییر روش کسب آرای مردمی و برخی سوالات در مورد آن، باعث اتفاقات بد می شود. انشالله این اتفاق نمی افتد. همچنین جواد ازتی بازیگر معروف سینما و تلویزیون درباره فیلم مهدویان گفت: فیلم لاتاری را خیلی دوست داشتم چون انتخابی کرد که کارش را به خوبی می شناسد.

عوامل ساخت و تولید فیلم لاتاری:

کارگردان: محمدحسین مهدویان
مدیر تولید: کامران حجازی
مدیر پروژه: امیر بنان
نویسندگان: ابراهیم امینی – محمدحسین مهدویان
کارگردان: ابراهیم امینی، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری طادی
مجری صدا: هادی ساعد تقم
طراح گریم: شهرام خلج
دستیار اول کارگردان: عبدالرحیم صاحب الفصول
دستیار اول فیلمبردار: مهران ممدوح
تولید جایگزین: مسعود زمانی
برنامه ریز: محمدرضا کشمیری
دستیار آماده سازی: محسن خواجه افضلی
مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز
مدیر تدارکات: محمد اسماعیل کلبی آبادی
پشتیبانی تولید: مهدی جهانگیری
دستیاران فیلمبردار: سیدناصر میرخانی – تیام کیانی – مهدی نیرومند – حسین شباهنگ – محمدرضا بادامچی – محمد حبیبی
دستیاران کارگردان: امیرحسین هاشمی – صدرا امانی – محسن جعفرزاده
منشی صحنه: پوریا کاظمی
دستیاران صحنه و لباس: بهزاد آقابیگی – حدیث حسنوند – سعیده جهانگیری
طراحان گریم: سیاوش میروحدی – ریحانه عادل نژاد
دستیار صدا: کیومرث سبحانی – جلال سعادتیار
عکاسان: سحاب زریباف – مجید طالبی
فیلمبردار پشت صحنه: رضا محبی