دانلود فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 2023

Guardians of the Galaxy 3 فیلمی محصول 2023 است که سعی دارد داستان دو نسخه قبلی خود را ادامه دهد و داستان دیگری از Guardians را به نمایش بگذارد. این فیلم در زمان اکران خود به عنوان دویست و بیست و ششمین فیلم برتر جهان معرفی شد و توانست در سایت imdb امتیاز 8.4 از 10 را دریافت کند. ژانر این فیلم اکشن، ماجراجویی و کمدی است که به نظر می رسد این نسخه از فیلم کمدی تلخی را به نمایش می گذارد. جیمز گان نیز مانند سری قبلی این نسخه را کارگردانی کرده است که البته با مشکلاتی نیز مواجه شده است. پس از اینکه جیمز گان به طور موقت از پروژه اخراج شد، شایعه شده است که تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok (2017) کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد گرفت. با این حال، وایتیتی تصریح کرد که این گزینه هرگز برای او روی میز نبوده و ادعا می کند که «اینها فیلم های جیمز هستند. [این] مثل اینکه وارد خانه کسی شوید و بگویید: “هی، من بابای جدیدت هستم و تمام.” حالا ساندویچ کره بادام زمینی درست می کنیم. یه جورایی احساس ناخوشایندی داره.” امیدواریم از دیدن این فیلم لذت برده باشید. فیلم وسکو…

پس از اخراج جیمز گان به عنوان کارگردان، بازیگر دیو باتیستا (دراکس) به یکی از حامیان سرسخت گان تبدیل شد و در توییتی نوشت: «جیمز گان یکی از دوست داشتنی ترین، دلسوزترین و خوش اخلاق ترین افرادی است که تا به حال ملاقات کرده ام. من کردم. او مهربان و مهربان و دلسوز است. عمیقا برای مردم و حیوانات. او اشتباهاتی کرده است. همه ما مرتکب چنین اشتباهاتی شده ایم. باتیستا حتی اظهار داشت که اگر استودیو از فیلمنامه اصلی گان برای فیلم استفاده نکند، از قراردادش آزاد خواهد شد. گان بعداً دوباره استخدام شد.

یکی از طرفداران در توییتر از جیمز گان، نویسنده/کارگردان پرسید که آیا واقعاً تغییری در ظاهر درکس رخ داده است، زیرا درکس در واقع به نظر می‌رسد رنگ سبز کمی برای او وجود دارد، اما گان تأیید کرد که دراکس همیشه در MCU خاکستری بوده است. . سه دلیل بسیار خاص برای این تصمیم می‌گوید: «دراکس همیشه خاکستری بوده است. سه دلیل: 1) MCU افراد سبز زیادی دارد. 2) با آرایش، شبیه سازی هیچ رنگی روی پوست دشوارتر از رنگ سبز نیست. 3) دراکس ممکن است عاشق کریسمس باشد، اما کریسمس نیست.

پس از اخراج شدن به دلیل نقل قول های جنجالی از گذشته، در مارس 2019، جیمز گان با رئیس جمهور آلن اف هورنای ملاقات کرد. هورن این تصمیم را بر اساس عذرخواهی عمومی گان و رسیدگی به وضعیت پس از آن گرفت. گان هرگز اخراج خود را رد نکرده بود و اظهار داشت که “اظهارات من تقریباً یک دهه پیش، در آن زمان، کاملاً شکست خورده و تلاش های رقت انگیز برای تحریک بود. من سال ها از آن پشیمان بودم. [..] همچنین به این دلیل که آنها آن را انجام نداده اند. “این منعکس کننده شخصی است که من امروز هستم یا برای مدتی بوده ام.” گان تا زمانی که کارش در فیلم The Suicide Squad (2021) به پایان رسید، تولید این فیلم را آغاز نکرد.

این طولانی ترین فاصله بین فیلم اول و سوم از سه گانه MCU، 8 سال و 10 ماه، از زمان اکران Guardians of the Galaxy (2014) در اول آگوست 2014 است.