دانلود فیلم 10 Fast X 2023

فیلم سریع و خشمگین دهمین فیلم محصول کشور آمریکا در سال ۲۰۲۳ است که در ژانر جنایی اکشن و ماجراجویی اکران شد. این فیلم 141 دقیقه است و این بار دومینیک تورتو باید با گذشته خود روبرو شود. برای دیدن این فیلم حتما قسمت 5 از سری فیلم های سریع و خشن را تماشا کرده اید تا بتوانید نبرد را به خوبی درک کنید.

پایان راه آغاز می شود. سریع و خشمگین 10، دهمین فیلم از حماسه سریع و خشمگین، فصل های پایانی یکی از داستانی ترین و دوست داشتنی ترین فرنچایزهای سینمای جهان را آغاز می کند، که اکنون در دهه سوم خود قرار دارد و همچنان با همان بازیگران و شخصیت های اصلی به کار خود ادامه می دهد. شروع شد. است. در طول ماموریت‌های بسیار و در مقابل شانس‌های غیرممکن، Dom Torto (وین دیزل) و خانواده‌اش از هر دشمنی که در مسیر خود قرار گرفته بود، پیشی گرفته، پیشی گرفته و پیشی گرفته‌اند. اکنون، آنها با مرگبارترین دشمنی که تا به حال با آن روبرو بوده اند روبرو می شوند: تهدیدی وحشتناک که از سایه های گذشته برمی خیزد، با انتقام خونی که مصمم است این خانواده و همه چیز و هرکسی را که دوست دارند از هم بپاشد. برای همیشه نابود کردن

در Fast and Furious 5 در سال 2011، دام و خدمه اش هرنان ریس، سلطان مواد مخدر شیطانی برزیلی را بیرون می آورند و امپراتوری او را روی پلی در ریودوژانیرو نابود می کنند. چیزی که آنها نمی دانند این است که پسر ریس، دانته (جیسون موموآی آکوامن)، شاهد همه چیز بوده و 12 سال گذشته را صرف طرحی کرده است تا Dom بهای نهایی را بپردازد. طرح دانته خانواده Dom را از لس آنجلس به دخمه های رم، از برزیل تا لندن و از پرتغال تا قطب جنوب پراکنده خواهد کرد. متحدان جدید ساخته خواهند شد و دشمنان قدیمی دوباره ظاهر خواهند شد. اما همه چیز زمانی تغییر می‌کند که دام متوجه می‌شود پسر 8 ساله‌اش (لئو آبلو پری، بلک‌آی) هدف نهایی انتقام دانته است. به کارگردانی لوئیس لتریر، 10 ستاره سریع و خشمگین بازیگران بازگشته میشل رودریگز، تایریز گیبسون، کریس “لوداکریس” بریجز، ناتالی امانوئل، جوردانا بروستر، سونگ کانگ، جیسون استاتهام، جان سینا و اسکات ایستوود هستند. با برنده اسکار هلن میرن و برنده اسکار شارلیز ترون. این فیلم همچنین دارای یک بازیگر جدید فوق العاده است، از جمله برنده جایزه اسکار بری لارسون در نقش تس، مامور سرکش آژانس. آلن ریچتسون (ریچر) در نقش ایمز، رئیس جدید آژانس که به خدمه Doom مانند سلف خود، آقای هیچکس، علاقه ندارد. دانیلا ملکیور (جوخه انتحار) در نقش یک مسابقه‌دهنده خیابانی برزیلی با ارتباط قوی با گذشته دام. و برنده اسکار افسانه ای ریتا مورنو در نقش ابولیتا تورتو از Dom and Mia. تهیه کنندگان اجرایی جوزف ام. کاراچیولو جونیور، دیوید کین، کریس مورگان، آماندا لوئیس و مارک بامبک.