دانلود فیلم Luther: The Fallen Sun 2023

جان لوتر، کارآگاه باهوش اما رسوا، از زندان آزاد می شود تا یک قاتل زنجیره ای سادیستی را که لندن را وحشت زده است، شکار کند.

دانلود فیلم جدید لوتر: سقوط خورشید از وسکو مووی

فیلم لوتر – سقوط خورشید محصول سال 2023 انگلستان و آمریکا در ژانر جنایی، درام و معمایی است. فیلم Luthor – Falling of the Sun به کارگردانی جیمی پین و بازیگرانی چون ادریس البا، سینتیا اریوو و اندی سرکیس ساخته شده است.

لوتر: خورشید سقوط کرده (به انگلیسی: Luther: The Fallen Sun) فیلمی جنایی و جنایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی جیمی پین و نویسندگی نیل کراس است. این فیلم ادامه سریال بریتانیایی به همین نام در سال های 2010-2019 می باشد. در این فیلم، ادریس البا (که به عنوان تهیه کننده فیلم نیز فعالیت می کند) در نقش جان لوتر در کنار سینتیا اریوو و اندی سرکیس تماشا می کند. Luther: The Fallen Sun در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۲۳ در سینماهای منتخب اکران می‌شود، پیش از پخش در ۱۰ مارس ۲۰۲۳ در نتفلیکس. دیوید رابی، یک تاجر ثروتمند شهری و قاتل زنجیره ای، نظافتچی جوان، کالوم آلدریچ را باج خواهی می کند و می رباید. DCI جان لوتر به این پرونده منصوب می شود و به مادر کالوم، کورین، قول می دهد که پسرش را پیدا کند.