دانلود فیلم Mandrake 2022

یک افسر مشروط به نام کتی مدن وظیفه دارد پس از دو دهه زندان، قاتل معروفی به نام خونین مری لایدلاو را به جامعه بازگرداند.

دانلود فیلم جدید افسونگر شب از وسکو مووی

فیلم افسونگر شب محصول 2022 انگلستان در ژانر ترسناک می باشد. Night Enchanter به کارگردانی لین دیویسون و بازیگرانی چون Deirdre Mullins، Derbhle Crotty و Paul Kennedy ساخته شده است. نظرات کاربران در مورد این فیلم:

من واقعا رتبه پایین تر را نمی فهمم. صرف نظر از اینکه فیلم را “دوست داشتید”، فکر می کنم هر کسی به راحتی می تواند بگوید که فیلم بسیار خوب ساخته شده است. حال و هوا و فضایی که به نظر من در یک فیلم ترسناک فولکلور بسیار مهم است، بسیار خوب ساخته شده و لحن دلنشین و خزنده ای ایجاد می کند. این تنها با فیلمبرداری عالی و نویسندگی و بازیگری بسیار شایسته تقویت می شود.

نمی توانم بگویم این فیلم جزو بهترین ها در نوع خود است. بن ویتلی در زمین و فیلم خانوادگی The Deeper You Dig درجه یک هستند، به خصوص فضای فوق العاده ای که در فیلم ویتلی ایجاد شده است. اما، به نظر حقیر من، کیفیت نحوه تصور و اجرای آن قطعاً بسیار بالاتر از حد متوسط ​​است.

اگر عاشق فیلم ترسناک فولکلور ترسناک هستید، واقعاً فکر می کنم تماشای این فیلم را از دست ندهید. برخی فکر می کردند نیمه دوم داستان تا حدودی “مخلوط” و نامشخص است، اما من احساس کردم که به خصوص در نیمه دوم، انگیزه های مری و اینکه چه می کند و چرا بسیار واضح است. همچنین، بدون هیچ گونه اسپویلر، پایانی که احساس می کنم قطعاً به ما نشان می دهد که چه اتفاقی می تواند بیفتد و چرا.

من واقعا از این فیلم لذت بردم و آن را به کسانی که این نوع ترسناک فولکلور را دوست دارند توصیه می کنم!