دانلود فیلم Love Under the Lemon Tree 2022

وقتی بک عکاس مسافرتی تصمیم می گیرد در یک مسابقه عکاسی شرکت کند، به جزیره آفتابی Serenity می رود. بک با اقامت در مزرعه درخت لیموی جذاب شهر، با صاحب خشن اما خوش تیپ، جاشوا، ملاقات می کند و این جفت به آن ضربه می زند.

دانلود فیلم عشق زیر درخت لیمو وسکو مووی

فیلم عشق زیر درخت لیمو محصول سال 2022 آمریکا در ژانر کمدی و عاشقانه می باشد. فیلم Love Under the Lemon Tree به کارگردانی جان مورلوفسکی و بازیگرانی چون مدیسون بولاک، آنتونی کونز و کیسی اوکیف ساخته شده است. نظرات برخی از کاربران درباره فیلم عشق زیر درخت لیمو:

فواره در میدان، باغ های لیمو، پخش هوا، لیموناد آلیس جوان، خانه های کوچک کلیدهای اغواگری این فیلم زیبای هالمارک هستند، ترکیبی از مواد آشنا و داستان های فرعی شناخته شده. اظهار نظر در مورد مدیسون بولاک تحریک آمیز است. تلاش های او برای متقاعد کردن مردم بیش از حد است و واکنش های شخصیت اغراق آمیز به نظر می رسد. اما او کار خوبی ارائه می دهد و این مهم است. الیز میرتو و جیمز هاید به دلایل زیادی ستاره های واقعی فیلم هستند، عشق به شخصیت هایشان، مراحل رابطه و البته دیالوگ انگیزه ای منصفانه برای نوشتن این فیلم است. آخرین اما نه کم اهمیت، کیسی-او-کیف به داستان نوعی شعر ملایم ارائه می دهد، راهی برای کشف جنبه های شخصیت او. میا سندلر فقط یک انتخاب الهام گرفته برای نقش آلیس است. بنابراین، فیلم Hallmark درست است.