دانلود فیلم Polaris 2016 با کیفیت 4k

پولاریس پرتره ای متحرک و واقع گرایانه از یک عکاس جنگی ایرانی-آمریکایی است که با PTSD دست و پنجه نرم می کند. ارزش های تولید و فیلمبرداری بالاست و شما را به مکان های داخلی و خارجی می برد، در حالی که بازیگری و کارگردانی به شما کمک می کند وارد داستان شوید و از سیاست های آشکار دوری کنید. به طور کلی یک درام بزرگ جنگی و دیاسپورا، که اغلب از منظر یک قهرمان زن روایت نمی شود.

از سوداب مرادیان، فیلمساز برجسته ایرانی-آمریکایی، فیلم محکم و کاملاً قانع کننده پولاریس می آید، فیلمی که مضامین جنگ، مهاجرت، و پذیرش فرهنگی را به طور روشمند در یک پیروزی منحصر به فرد و یکپارچه از داستان سرایی می آمیزد.

«پولاریس» ما را با باران (یک آلیجا باچلدا) جذاب، یک روزنامه‌نگار مهاجر جوان و کتک خورده، نیمی ایرانی و نیمی اروپایی آشنا می‌کند. باران هنگام مبارزه با PTSD خود باید اسرار مهمی را از همسرش پوریا (بهرام راهدان) پنهان کند تا از بازگشت به خاورمیانه جلوگیری کند.

این فیلم که از نظر تونایی و بصری با عمق و تاریکی بی‌نظیری تراوش می‌کند، با طراحی زیبا و به خوبی اجرا شده، از بالا به پایین با بازیگران ستاره‌ای ساخته شده است. در حالی که فیلم‌های مبتنی بر مضامین دوران جنگ به طور سنتی منجر به پیام‌های سیاسی فراگیر می‌شوند، «پولاریس» در عوض روان‌شناسی شخصی و مسائل انسانی شدیدی را که این مضامین را هدایت می‌کنند، آشکار می‌کند. این یک فیلم جذاب از فیلمسازی متخصص است. – (آیا این بررسی برای شما مفید بود؟ اگر چنین است، با کلیک کردن روی “مفید” به من اطلاع دهید. به سلامتی!)