دانلود انیمیشن The Super Mario Bros. Movie 2023

فیلم برادران سوپر ماریو

برادران سوپر ماریو انیمیشن Super Mario Bros محصول آمریکا و ژاپن است. انیمیشن برادران سوپر ماریو توسط نینتندو منتشر شده است که همچنین این فیلم را با شرکت ایلومینیشن انترتینمنت و توزیع کننده آن یونیورسال پیکچرز تولید کرده است. انیمیشن برادران سوپر ماریو در ژانر ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، فانتزی، عاشقانه و علمی تخیلی است. برادران سوپر ماریو یک انیمیشن کمدی ماجراجویی فانتزی رایانه ای است که بر اساس فرانچایز تماشا های ویدیویی ماریو منتشر شده است و توسط نینتندو منتشر شده است، که این فیلم را نیز با شرکت ایلومینیشن اینترتینمنت تهیه کرده و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده است. این سومین اقتباس سینمایی از این فرنچایز است دانلود انیمیشن Super Mario با ما بمان.

داستان انیمیشن Super Mario

انیمیشن برادران سوپر ماریو در مورد یک لوله کش به نام ماریو است که به همراه برادرش لوئیجی وارد هزارتوی زیرزمینی می شود تا شاهزاده خانمی را که در این هزارتو گیر کرده است نجات دهد اما پس از آن …. انیمیشن سوپر ماریو بدون شک می تواند یکی از بهترین های شما باشد. گزینه هایی برای دانلود انیمیشن بودن

نقد و بررسی انیمیشن Super Mario

در انیمیشن «برادران سوپر ماریو» داستانی فانتزی و ماجراجویی روایت می شود که در آن کریس پرت صداپیشگی شخصیت اصلی داستان به نام ماریو را برعهده دارد، داستانی بر اساس مجموعه ای از تماشا های نینتندو. این انیمیشن داستان بسیار زیبایی دارد و همچنین دیدنی است. انیمیشن «برادران سوپر ماریو» با مدت زمان یک ساعت و 32 دقیقه زمان نسبتا خوب و معقولی برای آثار انیمیشنی است و بدون شک می تواند انتظارات بینندگان را در این مدت برآورده کند. اگر علاقه مند به تماشای انیمیشن هستید دانلود انیمیشن سپیدندان می تواند برای شما بسیار دیدنی باشد.

معرفی شخصیت های سوپر ماریو

ماریو: کریس پرت در نقش ماریو: یکی از محبوب ترین و معروف ترین شخصیت های نینتندو می توان به ماریو، شخصیت اصلی این فیلم اشاره کرد که داستان کلاسیک و ماجراجویی این لوله کش محبوب را روایت می کند. ماریو به پادشاهی قارچ می رود و ماموریت خود را برای نجات پرنسس هلو از دست دشمنش، بوسر، آغاز می کند. ماریو می تواند از قدرت های تقویت شده خود در تماشا ها استفاده کند و این انیمیشن قطعا این عنصر را به راحتی از دست نداده است. علاوه بر این، یکی از سوپراستارهای هالیوود نیز صداپیشگی این شخصیت را بر عهده دارد دانلود انیمیشن Super Mario بدون سانسور این انیمیشن را تماشا کنید.

Princess Peach: Anya Taylor-Joy در نقش پرنسس هلو: Princess Peach محبوب ترین شخصیت نینتندو از انیمیشن Super Mario Bros است. او یکی از معروف ترین شخصیت های زن در تاریخ تماشا های ویدیویی است و حاکم پادشاهی قارچ و معشوقه ماریو است. هلو در واقع کهن الگوی یک دختر مضطرب است و ماریو باید او را از دست Bowser نجات دهد. با این حال، او همچنین توانایی های منحصر به فرد خود را دارد، مانند شناور شدن در هوا. آنیا تیلور جوی که به خاطر نقش‌هایش در جادوگر، وزیر گامبی و مرد شمالی شناخته می‌شود، صداپیشگی پرنسس هلو را در فیلم Super Mario Bros، دومین کار صداپیشگی او پس از The Dark Crystal، بر عهده خواهد داشت. : دوران مقاومت را تجربه می کند.

لوئیجی: برادر کوچکتر وفادار ماریو، لوئیجی نیز در انیمیشن Super Mario Bros ظاهر می شود. تریلر «Super Mario Bros» نیز تقریباً به همین شکل لوئیجی را به تصویر می کشد و برای مدت کوتاهی شاهد فرار دیوانه وار او از گروهی از استخوان های خشک در محیطی شبیه به فضای تماشا عمارت لوئیجی هستیم. دی بازیگر سریال «همیشه در فیلادلفیا آفتابی است» صداگذاری لوئیجی را انجام خواهد داد و جیغ ها و سر و صدای این شخصیت در تریلر نشان می دهد که دی برای این شخصیت خواهر شده و او را به خوبی به تصویر می کشد. دانلود انیمیشن Super Mario با زیرنویس فارسی با ما همراه باشید.

وزغ: همراه و معتمد پرنسس هلو، وزغ با ماریو در ماجراجویی اش در انیمیشن برادران سوپر ماریو همراهی می کند. دوستانش که در خطر هستند Super Mario Bros حضور خواهد داشت یا خیر، اما به هر حال، ماریو به پادشاهی قارچ می رود. کیگان-مایکل کی، که بیشتر برای تماشا در برنامه تلویزیونی موفق کی و پیل شناخته می شود، صداپیشگی تاد را بر عهده خواهد داشت و به عنوان راهنمای ماریو در طول داستان تماشا می کند.

Bowser: Bowser، بزرگترین دشمن ماریو، شرور اصلی انیمیشن “Super Mario Brothers” است. کینگ کوپا از سال 1985 با ماریو درگیر بوده و بارها پرنسس هلو را ربوده و سعی در تصرف پادشاهی قارچ دارد. ظاهر ترسناک نمادین Bowser همراه با ویژگی های فیزیکی چشمگیر او، از جمله نفس آتشین او، او را به غول نهایی در حماسه ماریو تبدیل می کند. از آنجایی که صداپیشگی این شخصیت توسط یک سوپراستار انجام می شود، نسخه قدرتمند Bowser مانند Angry Bowser یک انتخاب عالی برای فیلم است. این ماریو خواهد بود، اگرچه Bowser در شکل اصلی خود نیز به اندازه کافی قدرتمند است و ما شاهد بوده ایم که او به تنهایی قلمرو برفی را با ویژگی های معمول خود نابود می کند. جک بلک یکی از ستاره های هالیوود صداپیشه Bowser است و این یکی از نقاط قوت این انیمیشن است.

کمیک: ماریو دوستانی مثل لوئیجی و تاد را در کنار خود دارد و از طرفی کامیک دستیار بوسر نیز هست. او را یک جادوگر عرفانی می دانند که اغلب با استفاده از جادوی خود، بوسر را در برابر دشمنانش برتری می دهد. جالب اینجاست که کاماک دشمن سرسخت یوشی در تماشا های ویدیویی است که در انیمیشن Super Mario Bros بی جا به نظر می رسد. کوین مایکل ریچاردسون که صداپیشه آثاری چون مورتال کامبت، لیلو اند استیچ و فامیلی گای بود، در این اثر و برای شخصیت کمیک از صدای منحصر به فرد و جذاب خود استفاده خواهد کرد. دانلود انیمیشن Super Mario با دوبله فارسی این انیمیشن زیبا را تماشا کنید.

پادشاه پنگوئن ها: یکی از شخصیت های فرعی تایید شده در Super Mario Bros، King Penguins است. پنگوئن ها شخصیت های نسبتاً بی ضرری در تماشا های ویدیویی ماریو هستند که در بدترین حالت فقط گاهی در طول ماجراجویی های ماریو سر راه او قرار می گیرند. تریلر Super Mario Bros، پنگوئن ها را در قلمرو برفی نشان می دهد، در حالی که پادشاه آنها جلوتر از همه آنها ایستاده و در مقابل Bowser ایستاده اند. کری پایتون، بازیگر نقش پادشاه ازکیل در مردگان متحرک، صداپیشه پادشاه پنگوئن ها است.

در نهایت

انیمیشن Super Mario Brothers یکی از بهترین انیمیشن های سال 2023 است که به تازگی منتشر شده است. برای شما بسیار خاطره انگیز خواهد بود و همچنین یکی از گزینه های دیگری که به شما پیشنهاد می کنیم دانلود انیمیشن داستان اسباب تماشا این انیمیشن زیبا می تواند لحظات خوبی را نیز برای شما فراهم کند.